Amor visto por um homem com TOC
+3
Lateralus
Neoshadow
Ma
7 participantes
Página 1 de 1
Re: Amor visto por um homem com TOC
Vi tu comentando sobre isso no skype E no facebook. haha Achei bonitinho. O final é de matar.
[acho que tu postou duas vezes o mesmo conteúdo. to apagando o outro tópico, ok?]
[acho que tu postou duas vezes o mesmo conteúdo. to apagando o outro tópico, ok?]
Neoshadow- Furious Witch
-
Título de Nobreza : Duque de Turandor
Ka$h : 139003
Postei? Nem vi que tinha ido outro. Mas se postei, obrigada por apagar.
Chorei com isso. Simplesmente bonito e triste. Ele sabe que tem TOC e que é ruim e mesmo não gostando de deixar a porta aberta e as luzes acesas, ele faz isso pra que ela volte.
Chorei com isso. Simplesmente bonito e triste. Ele sabe que tem TOC e que é ruim e mesmo não gostando de deixar a porta aberta e as luzes acesas, ele faz isso pra que ela volte.
Última edição por Ma em Sex Dez 13, 2013 12:15 am, editado 1 vez(es)
Achei ok, mas nunca me contento com essas coisas então fui atrás dos comentários:
http://brandonsneed.com/home/neil-hilborns-spoken-word-performance-of-ocd-is-one-of-the-m.html
essa sou eu gostando de ser realista e destruindo a felicidade dos outros -q
http://brandonsneed.com/home/neil-hilborns-spoken-word-performance-of-ocd-is-one-of-the-m.html
Do you have OCD?
I do, yes. Through a lot of therapy, I have managed to get most of the tics under control, so the poem is more representative of my symptoms at, say, 16 or 17. However, it's much more difficult to represent obsessions than compulsions, so I decided to focus on those symptoms as they are easier for a broader audience to digest.
In the repeated parts of the poem, was it deliberate to illustrate your symptoms or did it just arise organically? or was it just a combination of both? It seems like towards the end you started to lose control ("blows out the candles"), and for me at least that made it more powerful.
They are an intentional performance, but they are also my actual tics. Sometimes in performance they become actual, though.
What happened to her? Still in touch?
We are very good friends, actually. Sorry if that ruins the poem a lil bit.
Ynys Wydryn- Obsessive Prince
-
Título de Nobreza : Marquesa de Turandor
Ka$h : 72428
Ynys Wydryn escreveu:Achei ok, mas nunca me contento com essas coisas então fui atrás dos comentários:
http://brandonsneed.com/home/neil-hilborns-spoken-word-performance-of-ocd-is-one-of-the-m.htmlDo you have OCD?
I do, yes. Through a lot of therapy, I have managed to get most of the tics under control, so the poem is more representative of my symptoms at, say, 16 or 17. However, it's much more difficult to represent obsessions than compulsions, so I decided to focus on those symptoms as they are easier for a broader audience to digest.In the repeated parts of the poem, was it deliberate to illustrate your symptoms or did it just arise organically? or was it just a combination of both? It seems like towards the end you started to lose control ("blows out the candles"), and for me at least that made it more powerful.
They are an intentional performance, but they are also my actual tics. Sometimes in performance they become actual, though.What happened to her? Still in touch?
We are very good friends, actually. Sorry if that ruins the poem a lil bit.
Mesmo que tenha sido um poema, eu achei lindo. TOC não é brincadeira.
Sei que não é... E o cara teve mesmo, mas como ele disse grande parte foi atuação, mas que aconteceu etc.Mesmo que tenha sido um poema, eu achei lindo. TOC não é brincadeira.
Ynys Wydryn- Obsessive Prince
-
Título de Nobreza : Marquesa de Turandor
Ka$h : 72428
Que lindo isso. Eu sei como é. Meu namorado tem TOC em algumas coisas e não é fácil.
Haruma- Dual Personality Nurse
-
Ka$h : 17775
Ignorei tudo e só foquei no cara sedução de barba sensual gzs pegael